:(

Ja, som alla vet så ska ju OC läggas ner! Hur ska jag klara mig utan min favoritserie? Okej, jag måste erkänna att den börjar spåra lite men ändå :/ det suger. Vilken serie ska bli min favvis nu? Prison break? Funtar på att vara sjuk i en vecka och tanka ner alla avsnitt som gått på tvn för att jag aldrig riktig kommit in i den. Känns som att hälften av alla jag känner är helt fast, så det kanske är värt de. Men jag har därimot hört att det är nån som styrt upp en protestlista mot att oc ska läggas ner :O vart ska man skriva på?

the oc

Kommentarer
Postat av: Anonym

här skriver man på *grisnäsa*

2007-01-17 @ 22:59:45
Postat av: Anonym

greys anatomy greys anatomy greys anatomy! banga prison break o fjolla dig framför greys istället. tips från okänd köping bo haha!

2007-01-21 @ 15:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback