Dagen efter

Gud vilken behövd powernap jag just tog:) slitit igår men riktigt kul! Förutom att vakterna på vibe är som dem är, blir så trött. Riktigt nöjd med min outfit också:D, fast jag borde kanske ha tagit kort på skorna igår för nu är dem lite trashade haha. Kvällen började på nivå och det var självklart det enda stället som skulle spela balla och nästan inte släppa in mig(pga gammalt pass). Trevligt när jag kom in i alla fall träffade Siri som jag inte träffat på länge och Rani va också där:)

Sen bar det av till Laroy hände inte nått speciellt där men de va kul, har alltid kul när jag är med mina älsklingar :). Träffade nåra trevliga tjejer utanför och den ena hade en riktigt snygg väska som jag måste leta upp en bild på sen, Mulberry kom den ifrån om jag inte kommer ihåg fel.  Men sen när vi drog till vibben så fick en i sällskapet inte komma in "för att hon va för full". Sjukt dåligt eftersom att jag va typ 10gånger fullare än henne och stog och vinglade med mitt gamla pass! Keffivakt! Va därför lite otaggad på att vara där inne och de tog inte många minuter innan det blev efterfest i Vällingby eller typ Råcksta istället. Payad taxi fick vi till och med av fyllesnälla Niklas som undrade vafan han gjorde de för dan efter när det ekade i plånboken:P haha. 

Idag blev jag väckt vid 12 eller typ 1 och blir upplyst om att ingen är kvar, eller typ nåra men inte Tove haha. Jag hade tydligen sagt "jaja" när hon bestämde sig för att åka kl 8 på morronen haha, men de e lugnt:) Kom hem vid 3 och åt riktigt goda rester från igår och sen sov jag som sagt och nu sitter jag här och käkar godis. Får se om jag orkar gå till Victor eller vad som nu va tänkt ikväll, är fortfarande lite trött. Och att det snörar ute är inte heller så lockande. Även fast det är bra att det snöar, känns inte som att det är vinter annars.

Juste haha jag glömde att säga att Tove och jag träffade en utgången blackerbergare igår som sa att vi skulle få gå på sing a long inspelning grattis, banga inte
. Skulle mejla henne idag sen så skulle de vara kirrat. Kom på att jag skulle ha ringt Elin för typ 5 timmar sen kanske borde göra de nu! Fast först ska jag ladda ner senaste OC och göra mig en äggmacka med kaviar mmm . Hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback