Bööökigt

Aaa okej det är egentligen BARA mitt fel. Men orka att det kommer ta minst 3 veckor innan jag får ett nytt leg :| Innan dess så kommer jag få leva som en icke 18åring vilket jag har gjort i hela mitt liv utom en vecka och det va veckan precis efter att jag fyllt år. Sen så slarvar jag självklart bort passet och har ingenting att gå ut på, förutom ett gammalt pass och en polisanmälan. Okej det har funkat kanon hittils men jag pallar inte stressen utanför ifall jag inte skulle få komma in. Det är en av anledningarna till att jag väntat i 1 månad på att gå och fixa ett nytt(typ 1½  kanske:P), den andra anledningen är att jag är sjukt lat haha. Jag tror jag måste lägga till "sluta vara så jävla slarvig!" bland mina nyårslöften som jag förövrigt har slarvat rejält med. Jag tror inte att jag har följt nån av dem :O

- köpa gymkort
(nej det har jag verkligen inte gjort)
- sluta röka(har rökt 2 cigg idag)
- plugga mer(fick ig på ett prov igår)
 
Har till och med glömt nåra löften för om jag inte kommer ihåg fel så hade jag fem stycken :/

Jag kom i och för sig på en bra grej nu! :) Eftersom jag ska skaffa nytt pass imorn så kanske jag kommer få gå ut snabbare än om 3 veckor. Det står på polisens hemsida att det tar 5 dagar arbetsdagar så det borde ju göra det, om jag har fattat rätt och det har jag säkert inte :/ Har inte så stor koll på hur lång tid det tar att få svenskt pass eftersom jag varit finne i hela mitt liv :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

det här måste vara den bästa bloggen jag läst, utan tvekan. hamnade här utav en slump, men de e jag glad för.

you go girl

2007-01-18 @ 15:49:08
Postat av: Anonym

jag älskar att du bara nästan kommer ihåg dina nyårslöften!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback