humörsvängningar

De senaste veckorna har verkligen mitt blogghumör inte varit på topp, men det har därimot shoppinghumöret varit! Jag har verkligen hittat jättemycket fint annars så brukar de ganska ofta hända att jag blir lite tveksam om något jag har köpt är fint men nu är jag säker på allt :)

En lista på lite grejer jag köpt:
Svarta jeans
Shorts
4 st klänningar
Skinnväst
Silvernagellack
Puder
Silverskärp
Blus
Baslinnen
Solglasögon
Massa armband
Overkneestrumpor
Leggings

wuuhuuw!!! :D

Tänkte lägga upp lite bilder strax men måste bara klaga lite på blogg.se först! För en av anleningarna till mitt dåliga blogghumör är att det alltid krånglar när man ska skriva inlägg! Okej inte alltid kanske men jätteofta, skärpning! Kommer antagligen att byta till blogspot snart om det inte blir bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback