:)

Kommer tyvärr inte ihåg vem jag hittade den här skojjiga listan hos

Favorittidning: Elle eller Vouge
Favoritplagg i garderoben just nu: Jag kan inte välja ett plagg så de får bli mina nya svarta jeans och nya brokadklänningen
Favoritaccesoar just nu: Kan inte välja en sak här heller haha det får bli min YSL musebag och min pälsmössa :)
Byter gärna garderob med: Svårt! Rachel Bilson kanske, fast nää Kate Moss hmm... 
Vanligaste färgen på mina kläder: Grått och svart tror jag
Modetips till allmänheten: Det skulle nog vara att lägga ut lite mer pengar på grejerna man använder oftast som skor och väskor och sånt.  
Jag tränar: Ska köpa gymkort på måndag :)
Jag ville bli när jag var liten: Kock haha
Nu vill jag bli: Har inte riktigt listat ut det ännu :/
Humör just nu: Deppig för jag är sjuk :(
Är det nåt du absolut inte äter: Oliver, usch!
Hur många kuddar sover du med: Två.
Morgon- eller nattmänniska: Har alltid varit en morgonmänniska men det senaste året har jag blivit precis tvärtom, alltså nattmänniska.
Sparare eller slösare: Jag tror att jag är en sparare men jag är nog en slösare haha
Bästa film: Hmm "En Kärlekshistoria" eller "The Holiday"
Bio eller promenad: Beror på humör men promenader kan vara riktigt mysiga.
Är du kittlig: Japp
Största svaghet: Att jag alltid gör saker jag inte borde göra istället för att göra saker jag borde göra(mitt rum är JÄTTESTÖKIGT och istället sitter jag här och fyller i en oviktig lista haha)
Det här är jag bra på: Vara högljudd
Chips, morötter eller godis: Naturgodis, typ de godaste som finns efter ben & jerry´s.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Har redan svarat på den frågan.
Kaffe, te eller inget: Te just nu i alla fall för att jag inbillar mig att min hals blir bättre då, men de vet jag inte om det stämmer.
Har du en besatthet: Pengar haha aa det lät ju bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback