dagen efter

Igår fick jag äntligen dricka mina efterlängtade öl haha. Var nämligen hemma i fredags och de va inte kul! Igår var det därimot trevligt och kvällen började på nivå där det va svinkallt men fortsatte sedan hemma hos axel, riktigt trevligt :). Blev lite mer än salongsberusad haha:P. Har kommit på att jag aldrig åker hem efter att jag druckit längre för de har hänt så mycket tråkigheter förut. Det är bara bra att jag slutat med de och igår blev Felix den lyckliga haha. Annars brukar jag sova hos Katja ganska ofta och det säger jag till mamma även om jag inte har sovit där. Det har blivit så att mamma och hennes man tror att "sovit hos katja" betyder att jag sovit hos min hemliga pojkvän haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback