dagen efter alla hjärtans dag

Igår var det kul, men jag skulle bli väldigt glad om jag helt plötsigt fick möjligheten att göra vissa saker ogjorda:P. Usch! Jag vet inte om jag borde ha ångest i och för sig ringde bara och väckte några och aa...Nej men de va kul :) Hahaha de hände ganska mycket roliga saker i alla fall. Kommentarer som "försöker du klä av mig nu" på dansgolvet och "åhh du kan inte ha klästrumpor på dig jag blir så kåt av de" ja usch de var en kille som sa de till mig när vi va ute och rökte haha! Konstigt de där vissa killar tycker det är skitsnyggt och andra tycker det ser ut som fotbollsstrumpor, typ Niklas:P.

Åhh va jobbit idag är jag verkligen bakis och ska jobba för första gången på typ 10år känns de som, nämen 1 månad i alla fall. Det enda sköna med att jobba är att jag måste koppla bort ALLT annat och då kanske jag slutar tänka på dem sakerna jag vill göra ogjorda från igår :). Jättenöjd med outfitten igår föresten! Hade min nya t-shirt och styleinklänningen, skitsnyggt. Ska lägga upp bild sen:). Åhh nu fick jag ångest för att jag har för mycket frånvaro också lovade mig själv att jag skulle vara på varenda lektion den här veckan, så blev de inte. Har bara varit på 3 stycken i förgår kommer säkert inte få studiebidraget nästa månad och det suger!! Och mamma kommer lacka det ser jag inte fram emot.

Haha kollar på tv shop nu känns verkligen som att jag skulle vilja ha "slim and lift". Känns som att jag har en riktig bakis/ölmage idag. Och godbitarna igår gjorde inte saken bättre, men goda var dem:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback