Beach 2007

Varje år så intalar man sig själv att "det här året då ska jag faktiskt komma i form till badsäsongen", men händer det ofta att man gör de? NEJ det gör man verkligen inte haha!(talar från mina egan erfarenheter:D) Om ni inte har tänkt de själva så har ni antagligen sett Wasas reklam som sitter uppe på varenda tunnelbanestation i sthlm haha. Jag lyckades faktiskt "komma i form" förra året, men det var första gången haha. Sen så blir det vinter och jag sunkar ihop dirr:P. Och nu är det dags igen, beach 07 suck. Men jag tänkte bli beachsnygg de här året också kommer ligga i hårdträning efter alperna haha, det har jag verkligen bestämt mig för! I sommar ska jag se ut som pussycatdolls hah! Nej men i den videon är de verkligen sjukt snygga.


nissi
Nissi beach i napa förra året det var grejer de haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback