Är jag gammal?

Jag måste köpa en ny mobil men jag vet inte riktigt vilken jag vill ha. Självklart har jag funderat på en Iphone, hur skulle jag inte kunna göra det med allt hypande. Den är väldigt snygg men det där med touch alltså, det är riktigt tveksamt. Efter alla försök att manövra Katjas samsung men endats 2(?) touch knappar, ska jag då gå över till att ha ENDAST touch? Jag känner mig typ sjukt gammalmodig. Ungefär som när min mormor behöver hjälp med att hitta inkorgen i sin nya mobil, haha. Fast när det gäller henne är det bara gulligt.

När kommer den till Sverige? Eller ska man strunta i att vänta och bara låsa upp en? Blää jag kanske bara köper en T650i istället så slipper jag krångla.

image652

Kommentarer
Postat av: bellisima

dåligt med uppdateringar min vän!

Postat av: Kim

Jag vet jag är sämst. Men du måste också blogga mera eller packa dina väskor och komma hem snart! :)

2008-01-08 @ 17:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback