Tandis och minishopping

Idag var jag hos tandläkarn måste ju passa på innan man fyller 19:P. Det osköna va att hon sa till mig att jag skulle börja spara för jag nån gång i mitt liv kommer behöva fixa porslinsfasader, vilket kostar typ hundratusen(jag överdriver inte). Så de va ju kul! På jobbet igår vann jag 10kr på 2 st femmanlotter. Jag får satsa på att byta in dem mot 4 nya och sedan ha tur för på dem kan man vinna just 100.000!

Blev lite minishopping efter tandläkarn också. En sjal på Beyond retro, 3 par armband från Hm och det tråkigaste man kan köpa(eftersom jag alltid köper samma) en mascara.

Kommentarer
Postat av: Amanda - I´m back

sjalar is the shit!

Postat av: Kim

Amanda: Verkligen! :)

2007-04-12 @ 18:38:21
URL: http://highwaytohell.blogg.se
Postat av: Anonym

tror inte jag har hittat en bra mascara på säkert 2 år. Några tipps?

2007-04-12 @ 19:23:57
Postat av: Kim

Anonym: De 2 mascarorna jag brukar använda är YSL "Mascara volume effet faux cils" eller Loréal "Intensifique". YSL är finast när den är ny men den torkar å andra sidan jättesnabbt. Så jag föredrar Loréal som jag tycker är en bra budgetvariant av YSL, den håller dessutom läänge. Jag är en sån som i första hand letar efter mascaror som gör fransarna tjockare för att jag redan har ganska långa. Så det är de mina fvaoriter i huvudsak gör. Vet inte om de va de du letade efter? :)

2007-04-12 @ 19:47:40
URL: http://highwaytohell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback