Sofi Fahrman

image297Jag har inte tyckt att Sofis oufits har varit så fina på sistonde, men den här i senaste nummret av klick var skitsnygg! Känns verkligen som att hon har fått en liten annorlunda och bättre stil. Dem innan den här har också varit helt okej det var för ett litet längre tag sen som jag inte alls tyckte om hennes stil. Men det hon har på isg nu skulle jag döda för:P

Jeanskjortan från Hm funderar jag på om jag ska köpa, men jag har inte sett den kanske är slut(eller så beror det på att jag har varit isolerad och sjuk så länge:P)? Skulle vilja ha linnet från Alexander McQueen också, nån som vet hur mycket det kostar?











(Tänk om man kunde vara såhär fin om fötterna med YSL, tänk om)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Skjortan e nog tyvärr slut, den har funnits ett tag. Men ge inte upp för det! Du kanske har tur!:)
Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: Maria

Vill också ha skjortna! Har inte ens sätt den i butik så kanske har den sålt som smör! Älskar YSL shoes!

2007-04-02 @ 18:46:32
URL: http://shoegirl.blogg.se
Postat av: Ellis

Linnet är så Härlig, Olagligt snygg:)

2007-04-02 @ 19:34:28
URL: http://ellisellis.webblogg.se
Postat av: Kim

Sophie: Jag får hoppas på turen då :)

Maria: Ja visst är dem fina! Ska försöka hitta nåra liknande men de kan bli svårt:P

Ellis: Ja skitfint! Ska ta reda på priset, om det inte är för dyrt kanske jag slår till :)

2007-04-03 @ 10:21:20
URL: http://highwaytohell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback