Slitna ögonfransar?

image308

Jag är en sån som ofta(eller typ alltid) sover med sminket på. I alla fall när jag har varit ute och då har man ju mycket mer smink runt ögonen. Vilket gör att mina ögonfransar går av och det blir bara spret kvar efter ett tag haha:P. En bra grej om man ofta gör så är att lägga på lite fransnäring då och då. Jag brukar göra det och de hjälper faktiskt tycker jag. Dem växer ut mycket fortare men jag gjorde misstaget att ta för mycket satt dem blev för långa och då ramlade av därför, så gör inte de:P. Sen så har jag ganska känsliga ögon(fattar inte varför jag sover med smink så ofta när jag har de!) så jag har ganska lätt att få ögoninflamation så va försiktig och få inte nått i ögat  för det är typ eukalyptus eller nått i det så ögat blir ganska irriterat då. Speciellt om du tar det innan du ska sova för då blir det ännu värre eftersom det ligger kvar hela natten. OM du vill ha ögoninflamation så kan du göra så haha:P. Nej men den är jättebra akta själva ögat bara så får du jättefina långa ögonfransar :). Juste haha kanske borde säga vart man kan köpa den! Märket är depend så den finns lite överallt kommer inte ihåg vad den kostar exakt men den ligger runt hundralappen har jag för mig:)

Update:
Jag kom på att när jag först skulle testa den så stack jag ner hela borsten i tuben haha. Om nån hade tänkt att vara så dum som jag va, va inte de:P. Ta lite grann på borten bara :)

Kommentarer
Postat av: Crazypill

fransnäring hade jag aaaalrid hört talas om ens! bra tips

Postat av: Julia

gött, måste testas

2007-04-03 @ 22:10:16
URL: http://knark.blogg.se/
Postat av: åå påse

shit vad jag hatar människor som inte kan skilja på de och dem!

2007-04-04 @ 11:46:59
Postat av: Kim

åå påse: Synd då för de har jag aldrig lärt mig:P

2007-04-04 @ 11:58:20
URL: http://highwaytohell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback