sjukling

som ni kanske har märkt så har det varit lite dåligt med bloggandet på sistonde, beror på att jag har varit sååå sjuk. Tror aldrig jag har varit såhär sjuk i hela mitt liv det här är en första dagen jag orkar sitta vid datorn. Men nu mår jag lite bättre i alla fall:). Första dagen jag är feberfri! :D



Update:
Jag kom på att jag måste gnälla lite också! Att bli sjuk var verkligen det sista som behövdes nu. Jag har sååå mycket att ta igen i skolan och behövde verkligen all närvaro jag kunde få men självklart kommer jag vara borta alla dagar innan påsklovet nu. Dessutom finns det en risk att hela min studentperiod är förstörd eftersom läkaren inte vet om det är streptokocker eller körtelfeber(!!!!!) jag har. Kommer få reda på det senare i veckan. Om det är körtelfeber så kommer jag inte få dricka på typ 2 månader!! Ahh ALLA studenskivor och typ studenten. Jag har inte sovit på 2 nätter utan suttit vaken och mått illa. Dessutom kan jag inte äta eller dricka för att min hals är så svullen och det gör pissont så jag håller på att tyna bort känns det som. Sen så ser jag ut som en slusk med fettit hår och allt bläää, hatar att vara äckelsjuk! Kan dessutom inte jobba när jag är såhär sjuk så snart får jag väll sparken också...såå nu känns det bättre:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla stackare! hoppas du snart blir bättre!
Kram

2007-04-01 @ 20:27:02
Postat av: Kim

Svar: Tack va snällt! hoppas jag också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback