Har inget bättre för mig...

Hittade listorna hos miumiu :)

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite lessen....
Favoritgodis: Naturgodis! men just nu har jag förätit mig lite på det
Är det nåt du absolut inte äter: Bostongurka och oliver(det är typ det enda)
Musik just nu: Dishwalla - Every little thing
Favorit-hangout: Vet inte riktigt bara jag är med nåra sköna människor så är det kul att vara vart som helst :)
Fisk eller badkruka: Nått mitt emellan
Saft eller alkohol: alkohol
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Den där perfekta vårsolen
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En magisk platsförflyttningsmaskin som jag skapade i mitt huve just nu, det räcker med den
Spelar du nåt instrument: Gitarr
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Jag har alltid sett mig själv som en sparare men jag är nog en slösare, eller man skulle kunna säga att jag planerar mitt slösande ganska bra:P
Vem är viktigast för dig: Familjen och vänner
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet
Tror du på mirakel: Japp
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Tveksamt
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ibland
Ser du på kärleken som ett misstag: Det beror på när du frågar mig
Hur många barn vill du ha när du blir stor: minst 3!
Bio eller promenad: promenad om det inte är för kallt
Är du kittlig: Usch JA
Snarkar du?: Nej eller bara om jag är förkyld
Rädd för insekter?: Ja sjukt rädd för getingar och bromsar(eller hur det nu stavas)
Äckligaste insekten: Åhh det måste nog vara när man är så lycklig och avslapnad på solsemester så kryper det fram en äcklig kackerlacka! usch
Största svaghet: Det tror jag någon annan borde svara på. En sak är i alla fall att om man har bestämt någonting med mig så går det inte att ändra på om jag ser fram emot det.
Det här är jag bra på: En massa saker :)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna göra saker ogjorda
Vad vill du jobba som?: Jag vet inte, har lite panik just därför!
Chips, morötter eller godis? Chips med dipp, åhh vad gott!
Pizza eller hamburgare? Oxfilépizza med bea
Skriver du dagbok?: Inte varje dag bara om det har hänt något speciellt
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?: Tatuera mig kommer jag att göra så fort jag har kommit på vad och vart
Gungar du på stolen?: Ja ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?: Tveksamt
Vilken hand håller du gaffeln i?: Beror på om jag ska vara artig eller inte
Vad är du mest rädd för?: Andra människor
Är du rädd för blod?: Bara i stora mängder
Saltar du på maten?: Nej men jag har typ alltid på stek och grillkrydda
Gillar du att sjunga?: Ja men inte med andra
Anser du att du är stark?: Ja, speciellt när jag är arg
Brukar du sola?: Ja jag försöker göra det så ofta som möjligt
Vad gör du om du får hicka?: Håller andan tills jag inte kan hålla den längre
Röker du?: Ja och nej
Snusar du?: Nej
Använder du knark?: Nej
Kaffe, te eller inget?: Te ibland

Ett eller annat..
Chloé / Celine
: Chloé
Fendi B-bag / Fendi spy: Spy
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: Louboutin!
Latte / Cappucino: Tycker inte om kaffe
Coca Cola / Pepsi: Coca Cola men jag tycker inte om kolsyra satt det dricker jag inte så ofta
Paris / Nicole: Nicole
OC / Beverly Hills 90210: OC
Puss / Kram: Både och :)
Pastasallad / Kycklingsallad: Pastasallad med skaldjur
Fläkt / solfjäder: metro för jag lyckas alltid börja svettas på tunnelbanan om jag nu svettas.
Puccisjal / Alexander McQueen scull scarf: Alexander McQueen


Kommentarer
Postat av: Jessi

Hej, jag snor din lista


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback