dagen efter...

Igår hade jag riktigt roligt! Var egentligen inte så taggad på att gå ut först men de löste sig:P. Förade hemma hos tove vilket var riktigt trevligt sen bar det av till the bäääänk(som mikaela säger). Inte så mycket skillnad mot förut tycker jag. Men de va kul :). Träffade sköna människor och sen körde Tove "de e efterfest hos mig, alla får komma!" haha och det var ännu roligare. När vi kommer dit har killarna fyllt på spritförådet med nåra flaskor så det slutade ju bra:P. Vi började köra 21(fyllelek) som gjorde att jag blev ännu fullare och jag och Tove slutade flera gånger med bh och trosor en regel som killarna självklart kom på. Kommer inte ihåg de sista timmarna men jag har jävligt ont i ryggen för att vi sov 5 stycken i Toves säng, oskönt. Vaknde full kl...nej jag vet inte var klockan va men full va jag fortfarande. Käkade alldeles för mycket lunch vilket slutade med att jag la nåra pizzor haha. Jag är typ fortfarande bakis men jag skyller på penicillinet. Måste vara därför. Men kvällen igår var sååå värt de! mera sånt :)

juste haha det lilla konstiga inlägget som fanns tidigare idag var det inte jag som skrev. Lyckades lämna min blogg inloggad när Thomas var i farten!

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha, det är ju lite mer thug-stil att säge "the bäänk" så ;D.

vafan gjorde jag strandad i vemdalen under lovet. Jag har också lust att spåra lite. haha. GODNATT!

Postat av: Kim

Haha jag är typ fortfarande sliten så vi kan ju byta:P

2007-04-09 @ 13:47:03
URL: http://highwaytohell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback